Elke keer wordt het fotoboek weer snel en keurig afgeleverd.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mijn verbetertip voor de software:
Het controleren van toegevoegde teksten is nu erg lastig. Zeker als je witte tekst gemaakt hebt. (tekstbox openen, ctrl-A, doorlezen, foutje gevonden? dan eerst tekst zwart maken, foutje verbeteren, ctrl-A, tekst wit maken en weer opslaan. En dat voor naar schatting 250-300 tekstboxen.)
Het zou mooi zijn als je als het ware door alle tekstboxen kunt bladeren in editmode, zodat je ze op taal- en stijlfouten kunt controleren.
En in ieder geval dat bij het kiezen van witte tekst in de editbox automatisch een donkere achtergrond getoond wordt.