Van de eerste afdruk zaten de eerste en laatste 2 pagina's los. Op verzoek van Fotofabriek teruggestuurd. Nieuw boek ontvangen, nu waren de laatste 2 pagina's qua volgorde omgedraaid. Ondertussen zeer moeizame communicatie met Fotofabriek. Ik heb gevraagd om een compensatie. Kan alleen een kortingsbon voor een volgende bestelling krijgen. Die ik overigens op het moment dat ik dan zou gaan bestellen weer apart moet opvragen. Kan zelf nu niet zien dat ik hem überhaupt heb gekregen... bovendien mag deze korting niet worden gestapeld met andere aanbiedingen. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik korting wil op het huidige boek omdat ik in de toekomst hoogstwaarschijnlijk toch geen gebruik van hun diensten ga maken. Lijkt onbespreekbaar tot nu toe . Inmiddels wederom telefonisch contact gehad met Fotofabriek. Dit keer een medewerker die wel luisterde en het wel begreep. We zijn tot een acceptabele oplossing gekomen.

Formaat boek is mooi. Uiteindelijk is er toch een acceptabele en klantgerichte oplossing gekomen.

Score voor Fotofabriek.nl: 3/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen? Nee