Geweldig klantvriendelijk en snel!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het viel mij op dat ze bij fotofabriek.nl echt hun best doen om de klant snel te woord te staan! Iets wat een groot pluspunt is. Ze hebben mij uitstekend geholpen met de vragen die ik had en als ik er niet uit kwam, gaven zij mij stap voor stap instructie. Ook vroeg ik ze om een snellere levering, wegens kerst, daar hebben ze rekening mee gehouden en mijn bestelling is zelfs met 2 dagen eerder gearriveerd! Top bedrijf!