Fotoboek: ik vond de software aanvankelijk moeilijk te begrijpen, niet gebruiksvriendelijk! je kan ook geen foto's bewerkt in word inladen, bv de tool weerspiegeling mis ik erg, en soms kun je de bewerkte achtergrond foto niet meer veranderen noch bewerken; ook mis ik de simpele schuifknoppen vn picture manager om donker lichter, kleurkeuze enz; ook vond ik de afhandeling van de bestelling onhandig. Het duurde nl erg lang voordat het geupload was, en hij deed het ook dubbel, waardoor er verwarring was, hij laadde nl ipv 40/ 80 pgn's in, dat was schrikken, ook het zicht online is met een reuze zwarte balk, waardoor je denkt dat de afdruk ook zo is. Over de beginkorting is ook geen duidelijkheid, en de betaling ook niet, mijn boek is verstuurd maar ik weet niks over de betaling; ik kon eenmaal ingevuld niet meer veranderen over de maat, dus van vierkant bv nr rechthoekig formaat. Ook de maten en de prijzen zijn niet overzichtelijk...Kortom, ik ben nieuwsgierig over het resultaat
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Lees hierboven, meer handige tools, een schuifknop om de dikte en grootte en de kleur en de densiteit vn randen en kaders te veranderen, ik mis een zachte rand die smal genoeg is, ook een knop om de highlights te verzachten, een flitslicht of ongewenst licht op een gezicht, een bewerkte foto die met opzet onduidelijk en kleurbewerkt is, wordt weergegeven als "slechte" kwaliteit,dus er wordt niet echt naar het album gekeken maar standaard, wat weer verwarring geeft, en er is al genoeg moeite zo om de boeken te maken, er steekt zoveel tijd in, wat kunt u doen om dat makkelijker te maken? Minder omslachtig?
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling.
De fotofabriek software heeft als belangrijkste functie om fotoproducten te ontwerpen. Daarentegen is het geen fotobewerkingsprogramma, vergelijkbaar met Adobe Photoshop of dergelijke.
Verder klopt het inderdaad dat het lijkt alsof alle pagina's 2x geupload worden, dit bestaat echter uit een 'controleronde' en vervolgens de daadwerkelijke upload.
Als de software aangeeft dat een foto van 'slechte kwaliteit' is, dan staat dit verder los van de bewerking, maar heeft dit betrekking op resolutie van de foto.
Het is momenteel nog niet mogelijk om formaten achteraf te wijzigen. Dit is een optie waar wij aan werken.
Met vriendelijke groet,
fotofabriek.nl
klantenservice