Ik had al een paar jaar geen fotoalbums meer gemaakt. Voorheen bijna altijd, en tot grote tevredenheid, bij Fotofabriek. Na wat reviews bekeken te hebben kwam ik weer uit bij FB. De software is prettig, met als sterke punten dat je een eigen kleur als achtergrond kunt kiezen en dat je je eigen paginaopmaak kunt bewaren.
Dit keer had ik een blunder begaan door de albums in A3 ipv A4 formaat te maken. Met de fantastische hulp van de klantenservice is dat probleem opgelost. Niet te overtreffen. Het eerste (spiraal)album is inmiddels ontvangen. Geweldige kwaliteit!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Klantenservice helpt écht om problemen op te lossen.
Mogelijkheid om achtergronden van eigen kleur te maken waardoor je die kunt afstemmen op kleuren uit de foto's.
Mogelijkheid om eigen sjablonen te bewaren.