Mijn ervaring is uitstekend ik had behoorlijke fouten gemaakt met het maken van de posters ,gebeld en ik kon het nog herstellen ..en dat heb ik een paar keer moeten doen door mijn eigen fouten en dat was voor jullie geen probleem dat vond ik zo fijn nog bedankt daarvoor
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Inderdaad dat ik de fouten kon en nog herstellen