Snelle levering. En prima service want ik had op 1 dag 2 bestellingen geplaatst de eerste met gratis verzendkosten en de tweede eigenlijk met. Maar na een telefoontje werd het toch samen gratis verzonden.
Het fotoprogramma gaf aan dat de resolutie van sommige foto's slecht was maar ik had ze er toch in laten zitten en de foto's zijn allemaal perfect!!!
Ik heb nog zeker 5 jaar aan fotoboeken om te maken dus ik ga nog ff door met fotofabriek!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Behulpzame klantenservice