Geweldig, ik heb een fotoboek gemaakt en dat ging heel makkelijk. De tools die hebt om zo'n boek te maken zijn gebruiksvriendelijk, geen moeilijk gedoe maar wel een super mooi eindresultaat.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Gebruiksvriendelijk en een snelle levering.