Heel fijn dat het mogelijk is om een multomap te maken met losse fotobladen.
De bladen en de map zien er ook goed uit.
Jammer dat de mogelijkheden voor de layout beperkt zijn en dat foto's die je aanpast met de software (bijvoorbeeld inzoomen ) niet bewaard blijven in het eindresultaat. Ik heb het met sommige foto's meermalen opnieuw aangepast, omdat ik dacht dat ik het niet goed had opgeslagen, maar helaas ontdekte ik dat het eindproduct toch de onaangepaste foto's had opgenomen ;-(.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De mogelijkheid om losse fotobladen te maken met een multomap met eigen opdruk.