Ik heb inmiddels een paar producten besteld bij Fotofabriek en ben zeer tevreden over de software, klantenservice en de kwaliteit van het eindproduct.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Een dikke 10 voor Fotofabriek. Nadat mijn bestelling in productie werd genomen ontving ik een mail over mijn aangeleverde upload met een verbeterpuntje, dat mijn product ten goede zou komen. Ik mocht kosteloos een nieuwe upload sturen met de aanpassingen. De communicatie met Fotofabriek hierover verliep erg soepel. Ik kreeg binnen 10 minuten antwoord. Het eindproduct zag er fantastisch uit. Bedankt!