Ik wilde een herinnering aan de hond van mijn broertje. Het lukte niet echt op de website. Maar een medewerkster heeft me online geholpen. Super snel en super goed!!!!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het contact met de klantenservice is mij heel goed bevallen. Ze wist precies wat ze moest doen en heeft me heel goed geholpen.
Ook de bezorging is super snel en het resultaat geweldig!