Het boek wat ik bestelde werd geleverd met een verkeerd afgedrukte foto te zijn. Dit bleek door een uploadfout in de software van fotofabriek te komen. Hierover gemaild en na een paar mails heen en weer werd aangegeven dat ik 50% korting kon krijgen om het boek opnieuw te bestellen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord zou gaan, de fout lag bij fotofabriek. Daarna kreeg ik een reactie van de klantenservice dat ik het boek + de foto zoals deze moest zijn terug moest sturen naar hen zodat zij de fotos konden “vergelijken”. Bijzonder aangezien er al lang duidelijk was waar de fout lag in het proces. Na nog een mail over en weer kreeg ik mijn boek opnieuw aangeboden. Uiteindelijk netjes opgelost maar hier zijn veel mails en een respectloze houding vanuit fotofabriek aan vooraf gegaan.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag,
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Mijn collega die u heeft geholpen zal u persoonlijk benaderen om samen tot een oplossing te komen.
Vermoedelijk is er een miscommunicatie ontstaan en dit willen wij graag oplossen,
Vriendelijke groeten,
Team Fotofabriek