Normaal bestel ik bij Aldi maar deze valt me nu wat tegen v.w.b. de service en levertijd.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Prima klantenservice, goede programmatuur voor de samenstelling van de album, supersnelle levering, prima product.
Wat zou je nog meer willen?