Ontzettend fijne klantenservice, zij zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt. Ik raad dit bedrijf zeker aan!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De klantenservice is echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam
De klantenservice is echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam