Anoniem 9/10 25-09-2017 Ik ben zeer tevreden. Het maken van het boek ging goed. Het was niet moeilijk. En het resultaat is goed. Ik had het ook snel ontvangen. Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek eenvoudig, snel, niet duur.