Mooi fotoboek, fijn dat er nog een check over heen gedaan werd. Ik vond wel vervelend dat platliggende bladen pas vanaf 120 pagina's mogelijk was en ik vond het uitlijnen van de foto's niet makkelijk.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Boek ziet er mooi uit, fijn dat er de mogelijkheid is om iemand van fotofabriek het boek te laten checken