anouk smit

Ten eerste de beschrijving van het schutblad heb ik niet goed begrepen, daarover nog gemaild en toch nog verkeerd begrepen, dus dat zou beter kunnen. het invoeren van de foto's ging wel goed. ik heb gebruik gemaakt van sjablonen, maar ook van eigen aangepaste maten. het zou fijn zijn als er een knop zou zitten, die ervoor zorgt dat alle randen vd foto's in het boek gelijk zouden zijn. nu moest ik dat op het zicht doen. de uitvoering van het boek : kleuren oke, mat-uitvoering buitenkant is heel erg kwetsbaar. ik heb gekozen voor zwarte bladzijden, en als je door het boek bladert zie je in het midden, daar waar de pagina's aan elkaar zitten, het wit doorschijnen. daarom zou ik nooit een 2de boek bij jullie laten maken als het weer om zwarte bladen gaat. de rug van het boek is niet helemaal goed gegaan, daar loopt 2 foto iets door; ik ben me bewust dat ik dat zo heb gemaakt en ingevoerd, maar dat blijkt dus lastig te zien of te begrijpen.

status van de bestelling en ook de snelheid van het maken

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemorgen,
Ik vind het erg jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over uw fotoboek.
Via de mail zal ik contact met u opnemen en opzoek gaan naar een gepaste oplossing.
Met vriendelijk groeten,
Team Fotofabriek