Op zich goed, behalve dan dat ik regelmatig problemen heb dat ik niet meer kan opslaan, omdat
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Fijn dat de prijs van het fotoboek incl. foto op omslag is.
Fijn dat de prijs van het fotoboek incl. foto op omslag is.