Super goede ervaring. Heb Fotofabriek al aanbevolen aan vrienden en familie. Ben erg tevreden.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Makkelijk te maken, goede communicatie, leuk filmpje van kaft vooraf.
Makkelijk te maken, goede communicatie, leuk filmpje van kaft vooraf.