Diana Maas

Heb heel veel ervaring met verschillende andere bedrijven, maak al 10 jaar lang 15-20 albums per jaar. Maar had nu een boek van 180-200 pagina's nodig en een groot plus punt is dat jullie dat (als enige) leveren. Dus voor eerste keer bij jullie besteld. Het programma was duidelijk helaas zijn de aangeboden achtergronden etc. niet te gebruiken (geeft foutmelding dat ze niet goed (groot?) genoeg zijn. De scherpte van de foto's is overigens heel veel beter dan ik gewend ben. Echter....de afdruk is in heel het album te donker waardoor er veel details verloren gaan. Achtergronden net over het midden uitgelijnd ipv op het midden (zullen vast mijn eigen zetfouten zijn, maar is me nog nooit eerder gebeurd en toch jammer als je voor een platliggende hebt gekozen). Verticale streep/veeg over één van de pagina's (van een vuile rol). En misschien is de verpakking een aandachtspuntje omdat de bezorging vaak niet al te voorzichtig gebeurd (hier was bij aankomst van de doos 1 hoek al ingedeukt, dus ook één hoekje van het album al licht verbogen).

Dat jullie albums drukken van meer dan 100 pagina's en de fotoscherpte is echt heel goed in vergelijking met andere bedrijven.

Score voor Fotofabriek.nl: 3/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Fotoboek hardcover 30 x 30 cm (184 pagina's)