-
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het boek is erg mooi. Dat bepaalt heel veel van deze beoordeling. Proces is prima, maar zonder goed fotoboek zou dat heel anders voelen.
Het boek is erg mooi. Dat bepaalt heel veel van deze beoordeling. Proces is prima, maar zonder goed fotoboek zou dat heel anders voelen.