Casper

Ik heb onlangs 3 posters besteld bij dit bedrijf. Alle drie de posters vielen erg donker uit. Ik kon 1 posters alleen goed zien als ik er letterlijk 1 meter vanaf stond. Op de site staat aangegeven dat ze een kwaliteitscheck doen voordat ze de posters verzenden. Dat is blijkbaar niet gebeurd. Daarna heb ik contact opgenomen met de klantenservice en werd ik te woord gestaan door een chagrijnig mens die zonder de posters gezien te hebben al meteen kon beoordelen dat het kwam omdat ik geen gekalibreerd scherm had. Aan het eind van dit onprettig gesprek en na zelf door te vragen werd ik gewezen op de mogelijkheid om de posters op te sturen voor een check. De posters werden gecontroleerd en nogmaals werd er verteld dat de oorzaak lag bij mij en mijn niet gekalibreerde scherm. Dit verhaal van fotofabriek is onzin aangezien ik de posters 2 jaar geleden bij een ander bedrijf had laten bedrukken en toen vielen de kleuren en contrast wel normaal uit. Het klopt niet als je op je bestelde posters niet eens de gezichten kan zien die op de computer heel goed zichtbaar zijn. Ook klopt het niet als een foto die bij daglicht genomen is eruit ziet alsof de foto in de nacht genomen is. De klantenservice toonde geen enkel begrip en was heel klantonvriendelijk. Ze noemden mijn klacht en mailtjes zelfs 'raar' aan de telefoon. Zo ga je niet met klanten om. Vervolgens heb ik toch nog de posters bij dit bedrijf opnieuw laten bedrukken omdat ze me wel korting gaven en omdat ze beloofde de posters lichter te bedrukken. De nieuwe posters waren kwalitatief nog steeds niet te vergelijken met die van het andere bedrijf en vielen weer donker uit. Er was amper verschil te zien vergeleken met de eerdere posters. NIET BIJ DIT BEDRIJF BESTELLEN! ECHT SLECHT!

Geld aftroggelen kunnen ze goed. Je moet bij te betalen als zij iets fout doen.

Score voor Fotofabriek.nl: 1/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen? Nee