Het resultaat is ok, maar ik vind de software vreselijk. Onoverzichtelijk gepriegel. Verder: Ik bleek per ongeluk ipv een album een jaarboek te hebben gekozen en kon dit niet zelf veranderen. Moest helemaal via de klantenservice. Dat kan volgens mij ook wel eenvoudiger.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De communicatie met de klantenservice verliep heel snel. Album werd snel geleverd.