Frieda Noordhuis 8/10 08-03-2017 Was de 1e keer en ben zeer tevredenmijn kleinzoon heeft nu een boek alleen van hem en z.n mama .fijne herinneringen voor hem hij was hier erg blij mee Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek snel en duidelijk