Prima
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Video van het fotoboek. Heel spannend om een jaar fotoboek te maken, omdat je eigelijk niet weet hoe het resultaat uiteindelijk zal zijn. Ook dit jaar weer heel tevreden over het keurige fotoboek. Ga zo door zou ik zeggen.