Goeie ervaring, was wel even bezig om de software onder de knie te krijgen.
verder prima!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
filmpje van het maken van de kaft, topidee!!!
erg leuk!
filmpje van het maken van de kaft, topidee!!!
erg leuk!