In 1 woord... Geweldig
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Heel persoonlijk in het contact. Echte mensen mensen. In alle opzichten uitstekend, geweldig, netjes, beleefd, goede prijs, snelle levering.
Heel persoonlijk in het contact. Echte mensen mensen. In alle opzichten uitstekend, geweldig, netjes, beleefd, goede prijs, snelle levering.