Evert jan smit

Ik heb twee fotoboeken besteld en 1 zat schade aan, ze zijn niet via de post verstuurd ik heb ze afgehaald. Ik heb gebeld toen vroegen ze foto's op te sturen met mijn tfnr dat ze me de volgende ochtend zouden bellen met wat we er aan zouden doen. De volgende dag zelf gebeld om half 1 aangezien ik niet gebeld was. Toen werd er gezegd dat de mail niet binnen was gekomen. Ik zat op mijn werk en kon niet bij mijn mail. Ik ben smiddags weer heengereden met het boek ze gingen hem opnieuw maken maar er werd me gevraagd om zelf even te bellen de volgende dag of hij wel in productie was genomen. ( moet de klant zelf de productie controleren?)Vervolgens gebeld en ze gaven aan dat het goed kwam. Smiddags kom ik thuis en er was een mail gekomen van smorgens half 10 van jullie. Hoezo de foto's niet binnengekomen hoe kunnen jullie dan wel reageren. Ik had afgesproken de volgende dag tegen drie uur het boek af te halen. Ik was al later en toen kon niemand het boek vinden ik heb daar een driekwartier gestaan en ja toen toch gevonden maar moest nog even wachten. Na 10 min was het klaar. Ik heb dus niet een hele goeie ervaring met jullie ik heb er veel tijd in moeten steken op uiteindelijk de juiste kwaliteit boek in ontvangst te nemen.

Klantvriendelijkheid van de mensen, maar ik denk dat jullie communicatie onderling veel beter kan.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemorgen Evert Jan Smit,
Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u niet tevreden over ons bent.
Dit is absoluut niet onze gang van zaken en vinden het zeer spijtig dat het zo gelopen is.
Om deze reden gaan wij contact met u opnemen via de mail en hopen samen tot een goede oplossing te komen.
Team Fotofabriek

Score voor Fotofabriek.nl: 3/5