Snelle service en makkelijk en overzichtelijk te bestellen, maar de kwaliteit valt mij erg tegen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snelle service en makkelijk en overzichtelijk te bestellen.
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemorgen,
Wij vinden het erg jammer om te horen dat de kwaliteit niet naar wens is. Wij gaan om deze reden gelijk contact met u opnemen via de mail.
Met vriendelijke groenten,
Team Fotofabriek