Voor de tweede keer een super ervaring en ik zal er blijven bestellen en aanraden aan iedereen!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Vooral de klantenservice is uitmuntend. Jullie sturen zelf een mail als jullie merken dat er iets niet met de bestelling klopt, bv. foto die er niet goed op staat enz..zodat je dit nog kan aanpassen. Geweldig!