We hebben een mooi fotoboek ontvangen via een snelle levering. Top. Het programma vind ik niet één van de makkelijkste. Je kan de foto's niet aan één kant uitrekken, de andere kanten rekken dan ook mee. Dat was nog een hele klus.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Spoed levering