Heel tevreden...enkel de kaft...
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goede kwaliteit van foto's...mooie kleurafdruk...heel makkelijk bediening van de service fotoboek maken
Goede kwaliteit van foto's...mooie kleurafdruk...heel makkelijk bediening van de service fotoboek maken