Ik was heel blij met mijn bestelling bij fotofabriek, Resultaat was mooi, en vond het heel makkelijk en duidelijk.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
heel duidelijk en makkelijk in het gebruik
heel duidelijk en makkelijk in het gebruik