Hoorde via via.heb toen foto boek gemaakt. Gewacht..en was super goed! Dus gelijk er één achteraan gemaakt. Nu net een kalender gemaakt.ook super en mooi geworden!!goeie kwaliteit ..ik ben zeer tevreden!!..
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Heel mooi papier ! Ziet er super uit!