Was voor mij de eerste keer dat ik een foto boek gemaakt heb bij jullie. Het is snel dat je weet wat je moet doen om je boek vorm te geven. Dit werkt prettig vind ik.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mooie afwerking makkelijk te bedienen.