Wij zijn prima geholpen door de mensen van de fotofabriek bij het samenstellen van onze kalender.
Over het eindresultaat zijn we zeer tevreden.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Steeds contact gehad met de zelfde medewerkster. Dit als zeer prettig ervaren.
Zij was goed op de hoogte van alles en dat maakte het overleg erg prettig,