Dit was de eerste keer dat ik Fotofabiek heb gebruikt en ik ben zeer tevreden over het afgeleverde product.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Super klantenservice! Erg goed geholpen met een vraag via de telefoon maar ook via e-mail uitstekend geholpen, een paar uur later had ik een reactie op mijn email.