De fotofabriek is een zeer prettig bedrijf.
Er is altijd iemand telefonisch aanwezig om je door hun software te loodsen als je ergens niet uitkomt.
Als je in de gelegenheid bent om je product op te halen kijk je zo in de fabriek.
Ze zijn klant vriendelijk en meedenkend.
Ik ga alleen nog naar de fotofabriek.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Meedenkend en snelle levering.
Mooie kwaliteit