Zie onder
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Fijne software, vooral omdat die offline te gebruiken is (je hoeft bv niet eerst je foto's die je misschien wilt gebruiken te uploaden). Snelheid van productie en bezorging (je kunt er op rekenen). Verder zag het eindproduct er precies zo uit als bedoeld (zelfde afsnijding etc).