Lisbeth jimmink 8/10 05-12-2016 Alle medewerkers hebben mij telefonisch vriendelijk en goed geholpen Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek Goede service dat je telefonisch meteen hulp kan vragen.