Ik heb 2 fotoboeken besteld en om eerlijk te zijn vallen ze tegen. Niet zo zeer om de kwaliteit van de foto's maar meer om de manier van inbinden. Het is gewoon niet mooi gedaan.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De snelle verwerking.
De snelle verwerking.