Prettig in gebruik. Echter wel twee keer een voorpagina gekregen.. terwijl dit automatisch verwerkt zou worden...
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
- Het foto programma
- Kwaliteit van het fotoboek
- Het foto programma
- Kwaliteit van het fotoboek