Prachtige foto op een geboortetegeltje van onze dochter. Goede kwaliteit, mooie kleuren en een leuk sjabloon. Goed gemaakt!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Heel duidelijk wat het eindresultaat wordt.
Heel duidelijk wat het eindresultaat wordt.