Goede ervaring. Persoonlijk vind ik het prettig om mijn fotoboeken op te halen bij jullie bedrijf.
Wat ik mis is een uitstalling van uw producten.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Denken meerijden een foutje in een fotoboek.
Als ik het goed heb zelf in het weekend. Dat is super.