Goede software vriendelijke klantenservice levering waar helemaal niets op aan te merken valt
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Meedenkende klantenservice
Mijn mail werd door dezelfde persoon behandeld als waar ik ook mee gechat had. Misschien toeval maar t kwam op mij als uitermate prettig en zorgvuldig over