.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het programma om de fotoboeken in te maken is erg gebruiksvriendelijk. Er zitten veel opties bij om de foto's te bewerken. Erg fijn! Ik ben fan :)
Het programma om de fotoboeken in te maken is erg gebruiksvriendelijk. Er zitten veel opties bij om de foto's te bewerken. Erg fijn! Ik ben fan :)