In het fotobewerkingsprogramma mag nog wel wat verbetering komen. Is niet heel gebruiksvriendelijk. Al is het al weer stukken beter dan enkele jaren geleden. Verder is het verloop van de bestelling en het afleveren van zeer hoog niveau.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De applicatie mag gebruiksvriendelijker.