Een á twee fotoboeken per jaar, staand A4 opgemaakt in Indesign uitgevoerd in hoogglans lay-flat.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
IK moet steeds weer zoeken naar de upload pagina voor mijn Indesign/pdf bestanden, dat mag van mij wel iets duidelijker vindbaar.