Zeer goed
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
software is erg zwaar en hapert soms.
ik kon mijn pakketje niet volgen gezien het nummer niet werkte/klopte
software is erg zwaar en hapert soms.
ik kon mijn pakketje niet volgen gezien het nummer niet werkte/klopte