Ik maak al jaren gebruik van Fotofabriek. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. Het programma is vriendelijk en de service is prima! Voor mij geen reden om naar een ander bedrijf te gaan.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Producten zijn van zeer goede kwaliteit